Afstuderen in Sydney - Reisverslagen van Mary Goud - WaarBenJij.nu Afstuderen in Sydney - Reisverslagen van Mary Goud - WaarBenJij.nu

Afstuderen in Sydney

Om af te studeren ben ik op 31 december in het vliegtuig gestapt. Eenmaal in Sydney loop in stage bij het Woolcock institute of Medical Research van 6 januari tot 6 augustus. In de tussentijd ga ik zo veel mogelijk van Australië proberen te zien.

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2014

Nog een weekje!

12 Mei 2014

Survivallen

28 Maart 2014

GoPro Diving, DPI en Advanced open water

06 Maart 2014

Duikersgekte en reef fever

25 Februari 2014

Weer een goede week en een nieuwe landgenoot
Mary

Ik ben een studente Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek van 20 jaar uit Zwijndrecht. Om af te studeren heb ik gekozen voor een stage in Australië omdat het me en geweldig land lijkt en ik hier veel nieuw ervaringen op hoop te doen op het gebied van mijn studie en door het land zo veel als ik kan te bekijken.

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6007

Voorgaande reizen:

31 December 2013 - 11 Augustus 2014

Afstuderen in Sydney

Landen bezocht: