Weer een goede week en een nieuwe landgenoot - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mary Goud - WaarBenJij.nu Weer een goede week en een nieuwe landgenoot - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mary Goud - WaarBenJij.nu

Weer een goede week en een nieuwe landgenoot

Door: Mary Goud

Blijf op de hoogte en volg Mary

25 Februari 2014 | Australië, Sydney

En daar vloog weer een week voorbij!
2 monsters opnieuw door de HPLC gehaald omdat ik de waarde te hoog vond uitvallen in vergelijking met de andere runs en omdat ik nu een nieuwe (betere) colon gebruik. Gaf inderdaad een veel beter resultaat. Heb ook geleerd hoe ik mijn CALU-3 cellen in leven houd en hoe ik ze overzet naar een nieuwe fles. Erg vergelijkbaar met mijn eerdere stage bij de Faculteit Diergeneeskunde in Utrecht dus was hier gelukkig geen rookie in. Vanaf nu dus elke week 2x mijn celletjes voeren :P Geen groot werk alleen veel wachten tot je kunt beginnen. Ik ben voor de rest vooral bezig geweest om theorie op te zoeken over de dry powder inhaler omdat die er dus ineens ook bij komt kijken en er dus net zo goed ook een stukje over de nebulizer in mijn verslag kan komen. Nu is het 'Final report to be' nog een chaos maar dit scheelt me over een paar maanden enorm veel werk als ik 2 artikelen schrijf.

Donderdag ben ik met de rest van de Respitech groep naar de Mizuya Karaoke geweest in Basement 614 in George st. Heel gezellig geweest en ik heb zelfs nog gezongen xD wie had dat gedacht!

Jacqueline nog van harte met je 21ste verjaardag!!! Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn maar ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad!!!

Zondag samen met Nadine en Wilco naar de Royal Botanical Gardens en het Opera house geweest. Voor de 4e keer enorm verbrand ondanks de maximale factor zonnebrand xD maar het was heel gezellig. Nog een lekker broodje gegeten in de gigantische bibliotheek bij het begin van de tuinen en wat boodschapjes gedaan en weer op naar huis. Zoals jullie op Fb misschien wel hebben gezien wachtte daar mijn 2 'kamergenoten' op me. Heb alleen de gigaspin kunnen vangen die dag en de dag erna de kakkerlak pas. Toen ik mijn was binnen haalde bleek er een hele grote groene sprinkhaan op mijn broek te zitten. Echt alle insecten zijn hier groot en ze zijn overal xD

Nog steeds naar mijn zin dus ;) Ik broed nu op een nieuw uitstapje naar het Barrer reef. Zo snel mogelijk een duikcursus inplannen en dan een goede datum prikken. Ik houd jullie op de hoogte!




  • 28 Februari 2014 - 05:34

    Jacqueline:

    Dank je ik heb idd een superdag gehad, ik miste je alleen wel... Qua insecten, met name spinnen, jij liever dan ik. Ik heb ze liever klein behalve de vlinders...
    Xxxx Jacqueline

  • 06 Maart 2014 - 12:06

    André Goud:

    Heel ondernemend allemaal. Komt ook goed uit dat er nu toch niet gewerkt kan worden op het lab. Succes met de verdere voorbereidingen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mary

Ik ben een studente Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek van 20 jaar uit Zwijndrecht. Om af te studeren heb ik gekozen voor een stage in Australië omdat het me en geweldig land lijkt en ik hier veel nieuw ervaringen op hoop te doen op het gebied van mijn studie en door het land zo veel als ik kan te bekijken.

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 6006

Voorgaande reizen:

31 December 2013 - 11 Augustus 2014

Afstuderen in Sydney

Landen bezocht: