Nog een weekje! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mary Goud - WaarBenJij.nu Nog een weekje! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mary Goud - WaarBenJij.nu

Nog een weekje!

Door: Mary Goud

Blijf op de hoogte en volg Mary

23 Juni 2014 | Australië, Sydney

De afgelopen maand was best even druk maar heb ook in de tussentijd mijn reis naar Cairns Ingeboekt.

Volgende week donderdag (3 Juli) Vertrek ik om 3 uur van huis om mijn ochtendvlucht te halen om 6 uur. 9.30 land ik ongeveer in Cairns en vanaf daar loop ik naar DiversDen, een duikwinkel dicht bij de haven. Om 3 uur 's middags vertrekken we dan naar het noorden van het rif en duiken elke dag 5 keer overdag en 1 keer 's nachts. De 7e kom ik terug om 9 uur 's ochtends. En om half 10 check ik in in het hostel die dicht bij de duikwinkel is. Om half 11 word ik opgehaald voor de tour door het regenwoud en dan slaap ik een paar uur in het hostel tot ik mijn vlucht om 6.30 weer moet halen en terug vlieg naar Sydney.

Nu nog maar 1 week en zondag ook nog duiken met haaien. Ik heb het nog druk genoeg deze week dus ik hoef me zeker niet te vervelen en voor ik het weet moet ik naar het vliegveld.

Op het lab hoorde ik dat de Formoterol hier pas over een maand is helaas dus nu ga ik proberen om Salbutamol te gebruiken i.p.v. dat zodat ik toch het project nog kan afmaken voor ik weer moet vertrekken.

Alles gaat zo snel hier, ik heb het enorm naar mijn zin en wil eigenlijk nog niet terug naar Nederland maar ook daar wacht alweer een nieuwe uitdaging op me als ik word toegelaten op de universiteit in Leiden.

Een paar weken terug heb ik me daar ingeschreven dus nu wacht ik op een (hopelijk positief) antwoord. Ben super zenuwachtig en hoop echt dat ik word toegelaten. Zo niet word het helaas verder zoeken maar heb kans dat ik dan pas in februari weer door kan en dan ga ik voor die tijd een baantje zoeken anders val ik meteen in een gat. Zou natuurlijk superzonde zijn! Duim voor me oké? ;)