Survivallen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mary Goud - WaarBenJij.nu Survivallen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mary Goud - WaarBenJij.nu

Survivallen

Door: Mary Goud

Blijf op de hoogte en volg Mary

12 Mei 2014 | Australië, Sydney

Heey het is weer een tijd geleden.

Had niet veel te vertellen voor een tijd. Alles ging gewoon zijn gangetje en het weer in de weekenden was slecht dus niet zo veel gedaan.

Gelukkig bracht mei wat beter weer al is het hier nu gemiddeld 'slechts' 16 graden.

Het project loopt lekker door nu. Moet nu zelf alles inplannen dus nu meer een gevecht met de kalender. Kleine tegenslag omdat de fibroblast cellen zijn overleden helaas :( dus deze zet ik door vanuit de reservefles. Afgelopen weekend ben ik naar de Wentworth Falls geweest en heb hier alle routes gelopen behalve de Undercliff pass omdat deze was afgesloten door stormschade. Het was superzwaar door de trappen op en af de kliffen maar het was het dubbel en dwars waard! Prachtige watervallen, diepe afgronden en paden die er af en toe wel en af en toe niet waren maakten het prachtig en hield het interessant.

Nadat ik op een expert route een waterstroom was overgeklauterd, kwam ik een erg schuwe Lyrebird tegen. De route wisselde van kreupelhout naar regenwoud en vooral de laatste was prachtig en voor mij een van dé plekken die ik zeker wilde zien.

Zondag heb ik tot 3 uur 's middags uitgeslapen en had best veel spierpijn maar had ook enorm veel energie. Ben daarom meteen gaan wandelen en in de avond met Valentina bij de Mac gegeten en haar verhuizing gevierd met een chocolade taart die we samen met haar huisgenoten hebben opgegeten. Misschien minder gezond maar een erg geslaagd weekend! Als het weer niet te slecht is ga ik zaterdag weer om te trainen!

  • 12 Mei 2014 - 14:07

    Hennie:

    Hallo Mary

    Wat fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Mooie natuur daar, je maakt mooie foto's.
    Het zal wel tegenvallen als je weer terug komt in ons koude kikkerlandje.
    Geniet daarom nog maar van de tijd dat je er nog bent.

    lieve groetjes Hennie

  • 12 Mei 2014 - 22:36

    André Goud:

    Ziet er weer leuk uit. Maar je mag van mij wel wat nieuwe foto's plaatsen. De huidige zijn al wat verouderd. We zijn er trots op dat je zo ondernemend bent geworden met deze stage.

    Groetjes,

    Pa en Ma Goud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mary

Ik ben een studente Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek van 20 jaar uit Zwijndrecht. Om af te studeren heb ik gekozen voor een stage in Australië omdat het me en geweldig land lijkt en ik hier veel nieuw ervaringen op hoop te doen op het gebied van mijn studie en door het land zo veel als ik kan te bekijken.

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 6001

Voorgaande reizen:

31 December 2013 - 11 Augustus 2014

Afstuderen in Sydney

Landen bezocht: